Właściciele oraz pracownicy Villa Mariner dziękują za przestrzeganie niniejszego regulaminu hotelowego, który służy zapewnieniu komfortu i bezpieczeństwa pobytu wszystkich Gości.
- Gość hotelu zobowiązany jest do wypełnienia karty rejestracyjnej w dniu zameldowania.
- Pokój w hotelu jest wynajmowany na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00. W wyjątkowych sytuacjach, hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin trwania doby hotelowej, z uprzednim poinformowaniem Gości.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazywany w dni przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godziny 9:00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju, co jednak nie wiąże hotelu. Hotel uwzględnia życzenie przedłużenia terminu w miarę możliwości.
- Gość Villi nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynęła doba hotelowa, za którą uiścił opłatę.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym po uprzednim zgłoszeniu w recepcji w godzinach od 8:00 do 18:00.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do 6:00 dnia następnego. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych Gości.
- Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych i innych pomieszczeniach grzałek, czajników bezprzewodowych, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Na terenie całego hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia, z wyjątkiem miejsc do tego przeznaczonych.
Złamanie zakazu wiąże się z pokryciem kosztów dezynfekcji i dearomatyzacji pokoju w wysokości 1100 złotych i zostanie doliczona do rachunku.
- Zgubienie karty hotelowej (klucz) Gość ma obowiązek niezwłocznie zgłosić w recepcji. Za wydanie nowej karty zostanie obciążony kwotą 60 zł.
- Parking niestrzeżony monitorowany jeden samochód w cenie pokoju dodatkowy 50 zł doba.
- Klimatyzacja w pokojach udostępniana jest w okresie 02 lipca do 21 sierpnia.
- Każdorazowo, opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i upewnić się, że są zamknięte.
- Przebywanie psów w Villa Mariner jest możliwe po uzgodnieniu z recepcją i za dodatkową opłatą określoną w cenniku hotelowym. Akceptujemy wyłącznie małe psy nieobjęte rejestrem ras agresywnych. Psy przebywające w hotelu muszą znajdować się pod stałą opieką. Przebywanie psów w częściach hotelu, gdzie serwuje się jedzenie jest zabronione.
- Sprzątanie pokoju jest dokonywane podczas nieobecności Gościa. Wymiana ręczników i pościel w systemie hotelowym.
- Usterki w pokojach prosimy zgłaszać bezzwłocznie na recepcji. Usuwanie usterki będzie wykonane jak najszybciej dokonywane jest podczas nieobecności Gościa.
- Villa Mariner nie ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia lub utratę rzeczy przywiezionych przez gości. Przedmioty pozostawione w pokojach przez wyjeżdżających Gości, na ich życzenie będą wysyłane (na koszt odbiorcy) na wskazany adres. W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa pozostawione po wyjeździe przedmioty przez okres 3 miesięcy. Po tym okresie zostaną one przekazane na cele społeczne bądź publiczne.
- Villa jest inkasentem opłaty miejscowej (klimatycznej), zgodnie z art. 17 ust.1 pkt.1, ust.2 i art. 19 pkt.1 lit.b i pkt.2 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( tekst jednolity Dz.U. z 2014r. poz.849 ze zm.). oraz Uchwałą Rady Gminy Mielno, opłata pobierana jest przez Ośrodek w momencie zakwaterowania tylko w gotówce 2,50 za dobę od osoby.
- W ramach zarezerwowanego pobytu wczasowego, Gość zobowiązany jest do uiszczenia zadatku w terminie 3 dni w wysokości 30 % wartości całego pobytu. Pozostała kwota płatna w dniu przyjazdu kartą lub gotówką.
Dane do przelewu:
Busse sp.Z.O.O.
ul. Chmielna 2, 76-032 Mielno
+48 533 088 011 / e-mail: info@villamariner.pl
Nr konta PLN: 90 1050 1559 1000 0092 0715 2787
Nr konta EURO: 08 1050 1559 1000 0090 8002 9458 kod SWIFT INGBPLPW
W przypadku rezygnacji z przyjazdu, zadatek nie jest zwracany.
- Fakt zakwaterowania w Villi Mariner jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na utrwalanie wizerunku Gości Ośrodka na fotografiach, publikacjach , portalach internetowych i nagraniach filmowych i wykorzystywanie utrwalonych materiałów w celach promocyjnych Ośrodka.